05 Eylül 2019Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyorMarketing Türkiye
Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyorMarketing Türkiye05 Eylül 2019Assessment Systems, Türk pazarlama yöneticilerinin değişen beklentilere hazır olup olmadıklarını ortaya koyan bir araştırma yayımladı. 100 pazarlama yöneticisi üzerinde gerçekleştirilen çalışmada, Değerlendirme Merkezi uygulaması kullanıldı.
12 Haziran 2019İK'da yeni trend: Online Değerlendirme MerkeziHaberler.com
İK'da yeni trend: Online Değerlendirme MerkeziHaberler.com12 Haziran 2019İşe alım ve terfi süreçlerinde kullanılan değerlendirme araçları yetenekleri doğru tahmin etmek için vazgeçilmez unsurlar haline geldi. Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, değerlendirme merkezinin ne zaman online ne zaman offline (yüz yüze) yapılması gerektiğine dair ipuçları veriyor.
09 Mayıs 2019İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma DönemiİK Magazin
İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma DönemiİK Magazin09 Mayıs 2019Son dönemlerde dünyada insan kaynakları alanında radikal sayılabilecek değişiklikler yaşanıyor. Bu değişikliklerin başında da “Oyun Bazlı Değerlendirme” geliyor. Değerlendirme ile işe alınacak adayların yetenekleri, dayanıklılığı, risk alma potansiyeli, baskı altında performans ve dayanıklılığı, dikkat seviyesi ve özgüveni gibi birçok özelliği ölçümlenmiş oluyor.
13 Şubat 2019Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktıThe Brand Age
Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktıThe Brand Age13 Şubat 2019Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, pazarlama pozisyonlarına başvuran adayların hangi kriterlere sahip olması gerektiğini ve iyi bir pazarlamacının 4E'sini anlatıyor.
01 Kasım 2016Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine GeçmekHarvard Business Review Türkiye
Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine GeçmekHarvard Business Review Türkiye01 Kasım 2016Dijital çağ adı verilen bu dönemde tüm dünyada dijital teknolojiler gündelik hayatımızda çoğu alışkanlığımızı hızlı bir biçimde değiştiriyor ya da geçmişte sahip olmadığımız yeni alışkanlıklar kazanmamıza yol açıyor. Şirketler rekabet avantajlarını koruyabilmek adına tüketicilerin gündelik hayatında ortaya çıkan bu değişikliklere uyum göstermek için sürekli yeni adımlar atıyor.
05 Eylül 2019Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyorMarketing Türkiye
Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyorMarketing Türkiye05 Eylül 2019Assessment Systems, Türk pazarlama yöneticilerinin değişen beklentilere hazır olup olmadıklarını ortaya koyan bir araştırma yayımladı. 100 pazarlama yöneticisi üzerinde gerçekleştirilen çalışmada, Değerlendirme Merkezi uygulaması kullanıldı.
12 Haziran 2019İK'da yeni trend: Online Değerlendirme MerkeziHaberler.com
İK'da yeni trend: Online Değerlendirme MerkeziHaberler.com12 Haziran 2019İşe alım ve terfi süreçlerinde kullanılan değerlendirme araçları yetenekleri doğru tahmin etmek için vazgeçilmez unsurlar haline geldi. Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, değerlendirme merkezinin ne zaman online ne zaman offline (yüz yüze) yapılması gerektiğine dair ipuçları veriyor.
09 Mayıs 2019İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma DönemiİK Magazin
İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma DönemiİK Magazin09 Mayıs 2019Son dönemlerde dünyada insan kaynakları alanında radikal sayılabilecek değişiklikler yaşanıyor. Bu değişikliklerin başında da “Oyun Bazlı Değerlendirme” geliyor. Değerlendirme ile işe alınacak adayların yetenekleri, dayanıklılığı, risk alma potansiyeli, baskı altında performans ve dayanıklılığı, dikkat seviyesi ve özgüveni gibi birçok özelliği ölçümlenmiş oluyor.
13 Şubat 2019Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktıThe Brand Age
Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktıThe Brand Age13 Şubat 2019Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, pazarlama pozisyonlarına başvuran adayların hangi kriterlere sahip olması gerektiğini ve iyi bir pazarlamacının 4E'sini anlatıyor.
01 Kasım 2016Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine GeçmekHarvard Business Review Türkiye
Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine GeçmekHarvard Business Review Türkiye01 Kasım 2016Dijital çağ adı verilen bu dönemde tüm dünyada dijital teknolojiler gündelik hayatımızda çoğu alışkanlığımızı hızlı bir biçimde değiştiriyor ya da geçmişte sahip olmadığımız yeni alışkanlıklar kazanmamıza yol açıyor. Şirketler rekabet avantajlarını koruyabilmek adına tüketicilerin gündelik hayatında ortaya çıkan bu değişikliklere uyum göstermek için sürekli yeni adımlar atıyor.