Kendinin Farkında Olma
Duygularının Farkında Olma, Kendine Güven, Kendini Doğru Değerlendirme
Kendini Yönetme
Başarı Odaklılık, Değerlerine Bağlılık, İyimserlik, İnisiyatif Kullanma, Kendine Hâkim Olma, Değişime Uyum, Yenilikçilik
Sosyal Farkındalık
Empati, Müşteri Odaklılık, Organizasyonel Farkındalık
İlişki Yönetimi
Başkalarını Geliştirme, Çatışma Yönetimi, Değişime Öncülük Etme, İkna Yeteneği, İletişim Becerisi, İlişki Kurma, Liderlik Becerisi, Takım Çalışmasına Yatkınlık
Bilişsel Yetkinlikler
Analitik Düşünme, Soyut Düşünme, Kantitatif Düşünme, Stratejik Düşünme, Teknik Uzmanlık