İletişim Becerisi
Kendini İfade Etme, Dilin Etkili Kullanımı, Aktif Dinleme, İkna Yeteneği
Müşteri Yönetimi
Müşteri Odaklılık, Zor Müşterilerle Başa Çıkma, Kendine Hakim Olma, Pozitif Bakış Açısı
İş Kalitesi
Pratik Çözüm Üretme, Analiz Yeteneği, Detaylara Hakim Olma, Odaklanma
Görev Bilinci
Sonuç Odaklılık, Sorumluluk Bilinci, Konusuna Hakim Olma
Ekip Çalışması
İş Birliği ve Uyum, Başkalarına Destek Olma, Sosyallik
Gelişime Açıklık
Geribildirime Açık Olma, Sürekli Öğrenme
Meslek Olarak Benimseme
Telefonda Satışa Yatkınlık, Çağrı Merkezini Benimseme